Gràcies


capcalera700x200-2.jpg

Benvolguts lectors i benvolgudes lectores,

Us haureu adonat que no he estat gaire prolífic darrerament. El motiu d’aquesta absència digital és aquesta crisi que em roba el temps i les forces ja que, com molts de vosaltres haureu llegit per aquí, el meu principal sosteniment econòmic és la meva petita empresa, la meva petita il·lusió i la meva rebel·lia socio-econòmica. Trobar temps i sobretot ànims per a escriure quan tot va malament és complicat. La situació és greu, molt greu, però estic segur que sobreviuré perquè sóc un lluitador i no em penso rendir. Al menys no per culpa d’aquesta crisi que tan mal ens fa a tots i de la que ens han fet responsables únics.

En mig d’aquesta situació però, em sento amb l’obligació de donar-vos les gràcies a tots els lectors d’aquest blog, que no en sou pocs, als seguidors de twitter, facebook i als amics i coneguts que estic fent a través d’aquest espai. És reconfortant, i us ho dic de tot cor, saber que aquesta col·lecció d’idees més o menys esbojarrades que publico amb certa regularitat, arriba a algú i que aquest algú es fa preguntes. Ha estat reconfortant coneixer de manera fortuïta aquesta setmana santa a alguns dels seguidors d’aquest blog i del meu twitter. Gent que t’agraeix allò que fas, allò que escrius, et demanin més i t’animin a seguir endavant ara que tant m’està costant escriure o ser creatiu.

Aquest petit espai té sentit gràcies a vosaltres: a tots els que el visiteu a diari, als centenars de subscriptors, als seguidors de la pàgina a Facebook i del twitter. Faré tot el que pugui per seguir escrivint intentant no repetir-me, caure en l’auto-complaença, ni fer-me avorrit.

A tots vosaltres, gràcies.

P.

2 thoughts on “Gràcies

  1. Gràcies a tu, també. És una pena que no puguis actualitzar el blog més sovint, però almenys que continuï viu.

Deixa un comentari

