Jo vaig votar… CiU.


¿Sóc l’únic que creu que aquesta campanya institucional de cara a les eleccions del 25 de novembre és absolutament parcial i partidista? Cada cop que el miro tinc la sensació que al final sortirà en Mas dient ‘…i vota CiU, imbécil‘.

Ja sabeu, amics: si has participat en el 15M o la in(ter)dependència no va amb tu o ets més de Serrat o dels Pet Shop Boys o eres massa jove pels Jocs Olímpics o les manifestacions folklòriques t’avorreixen o tu ets més de vaga general… no cal ni que vagis a votar. Millor encara! Agafa una estelada, apren a ballar sardanes i fot el camp.

No ténen vergonya. No n’han tingut mai.

Aquest és el retrat de la Catalunya cateta, grisa, tradicionalista i folklòrica que ells volen. Ara els hi hem de demostrar que Catalunya som tots.

5 thoughts on “Jo vaig votar… CiU.

    1. Jo crec que la JEC es carregarà aquesta campanya. ¡És tan partidista! Llavors la maquinaria de la santa espina mediàtica començaran a dir que els persegueixen i així, qui dies passa la campanya empeny.

  1. No ets l’unic però som pocs. Encara menys els que no s’han agenollat . Estelada ho tapa tot. Pensament crític derrotat. Catalunya agermanada amb Suissa, Holanda i Massachussets. El mite avança. Religió patriòtica.

  2. I el meu comentari? haha, mai hagués esperat que m’esborressin…. Si únicament deia que amb un nacionalisme folklòric i l’estelada, CIU ha anat domesticant a molta gent…. Si no llegis l’article semblaria que t’haguessis ofès

Deixa un comentari

