Arrenca un nou blog sobre la bici!


Benvolugts lectors d’aquest blog.

Tinc el plaer de presentar-vos el meu nou blog sobre la bicicleta urbana “Urban bike BCN“. És coneguda la meva afició i entusiasme per l’ús de la bicicleta, així com la meva lluita particular per fomentar aquest mitjà de transport ràpid i sostenible a Barcelona. Per això he creat aquest nou blog sobre la bicicleta urbana:

http://ubikebcn.tumblr.com

Primer de tot UrbanBike Barcelona serà un blog audiovisual on el text pasarà a un segón pla. El que vull és retratar com veig la la meva ciutat en bicicleta, només per a mostrar tot allò que no m’agrada i ha de ser denunciat, sinó també per a ensenyar la bellesa i el plaer de moure’s tot pedalant per la capital catalana.

Us convdo a que hi doneu un cop d’ull i també a que us hi subscrigueu a través d’RSS.

Moltes gràcies i, com sempre, bones pedalades.

Deixa un comentari

